EN
NL
Select Page

Wat houdt je groei tegen?

Na de afgelopen jaren met meerdere bedrijven gewerkt te hebben, kwamen we verschillende redenen tegen waarom sommige webshops niet groeiden. De belangrijkste punten zijn:

Je doet alles tegelijkertijd.

Je voert verschillende marketingactiviteiten tegelijkertijd uit zonder enig plan.

Je hebt geen visie of een strategie.

Zonder een visie of heldere strategie kan alles belangrijk zijn en wordt het maken van duidelijke keuzes steeds lastiger.

Je hebt niet de benodigde kennis in huis.

Je huidige team heeft niet de nodige kennis om de verschillende onderdelen op te pakken.

Je hebt intern niet voldoende resources.

Er is niet genoeg manpower om de noodzakelijke werkzaamheden intern uit te voeren.

Je gebruikt geen data.

Alle marketing wordt gedaan met standaard KPI’s vanuit analytics. Buiten dat doe je niets met data.

Je weet niet precies wat je moet verbeteren.

Je weet niet welke onderdelen je moet verbeteren en bent daarom eigenlijk met niets bezig.

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Laten we vrijblijvend kennismaken!

Onze oplossing

Marketing is continu aan het veranderen. Aandacht en de juiste zaken doen maken het verschil. We werken in vier fases.

Fundament

Een sterk fundament is het begin van je online-succes. We kijken naar je doelgroep, de markt, jouw product, je webshop en analytics.

Bezoekers

Zonder bezoekers, kunnen we weinig doen met je webshop. Wij zorgen voor bezoekers vanuit verschillende kanalen.

Retentie

Het is goedkoper om een bestaande klant te houden dan om een nieuwe binnen te halen.

Conversie

Elke bezoeker is goud waard. Wij proberen van zoveel mogelijk bezoekers klanten te maken.

Holistic solution

Diensten

Met specialisten werken is de enige manier om je marketing naar het volgende niveau te tillen.
  • Web analytics & Dashboarding

    Zonder data is het nemen van de juiste beslissing lastig.

  • SEO

    Bezoekers naar je webshop trekken blijft een essentieel onderdeel.

  • SEA

    Met zoekmachine adverteren kan je snel het verschil maken.

  • Conversie optimalisatie

    Alles moet kloppen, anders gaan klanten weg..

  • Emailmarketing

    Relevant blijven is in deze tijd een uitdaging.

  • Personalisatie & segmentatie

    Relevant blijven zonder dat je gepersonaliseerde klantervaringen aanbiedt, is in deze tijd lastig.

Have a challenge for me? Let's have a call!

Onze partners

en meer…