Een e-commercestrategie opzetten
Vervolgens voeren we een grondig onderzoek uit naar de mogelijkheden en onderzoeken we hoe jij jouw doelgroep optimaal bereikt.
De strategie uitvoeren
De informatie die uit de verkennende gesprekken naar voren is gekomen, vormt, samen met de data die je uit je analytics haalt, de input voor de volgende fase: het uitvoeren van de besproken strategie. Voordat we hiermee starten, is het natuurlijk belangrijk dat je voldoende aandacht besteedt aan de planning. Welke tools heb je nodig? Welke medewerkers voeren welke taken uit? Welke kanalen krijgen een prominente of minder belangrijke plek in mijn strategie?
Zo ontstaat geleidelijk een volledige planning die niet alleen haalbaar is, maar ook een overzichtelijk en realistisch beeld geeft van je huidige webshop en de aan de commerciële horizon glorende toekomstperspectieven schetst. Een goede start die het halve werk is!
Roadmap
De roadmap vertelt jou precies welke route je de aankomende periode gaat bewandelen. In deze blauwdruk voor je e-commerce staat alle belangrijke informatie beschreven, zodat je precies weet waar je bent gestart en waar je naartoe werkt. Zo vloeien de planning en resultaten op natuurlijke wijze samen in één overzicht.
Meer resultaat dankzij een goede e-commercestrategie
Wat houdt je groei tegen?
Na de afgelopen jaren met meerdere bedrijven gewerkt te hebben, kwamen we verschillende redenen tegen waarom sommige webshops niet groeiden. De belangrijkste punten zijn:
Je doet alles tegelijkertijd.
Je hebt geen visie of een strategie.
Je hebt niet de benodigde kennis in huis.
Je hebt intern niet voldoende resources.
Je gebruikt geen data.
Je weet niet precies wat je moet verbeteren.
Diensten
- Web analytics
Zonder data is het nemen van de juiste beslissing lastig.
- Business intelligence & Dashboarding SEO
Met de hoeveelheid data die we verzamelen, kunnen we veel doen.
- SEA/SEO
Bezoekers naar je webshop trekken blijft een essentieel onderdeel.
- Conversie optimalisatie
Alles moet kloppen, anders gaan klanten weg..
- Emailmarketing
Relevant blijven is in deze tijd een uitdaging.
- Personalisatie
Relevant blijven zonder dat je gepersonaliseerde klantervaringen aanbiedt, is in deze tijd lastig.









Wil je groeien met je webshop? We helpen je verder.
Wat zeggen onze klanten
Volgens klanten vormt de combinatie van creativiteit, betrokkenheid en heldere communicatie onze kracht. Lees de testimonials.
Onze partners




